Traductor

diumenge, 10 de juliol del 2011

Zan Tabak, nou entrenador del CBSJG


El CB Sant Josep Girona va presentar dimecres al matí el nou tècnic del primer equip, el croat Zan Tabak, a la sala de premsa de Fontajau. L'entrenador va comentar que "estic molt content, molt il·lusionat i amb molta ambició. És la meva primera oportunitat com a primer i estic agraït al club i a la ciutat, un club seriós i que fa les coses bé".
Tabak també ha comentat que "vull fer un bàsquet agressiu i atractiu. La meva formació com a tècnic és de l'escola catalana". Ha afegit que "no faig això per diners. Ho faig perquè m'agrada, perquè vull i perquè, després de cinc anys aprenent amb Joan Plaza ara crec que estic capacitat de provar-me".




Palmarès com a jugador

4 vegades campió de la Lliga de Iugoslàvia
2 Copes de Iugoslàvia
3 vegades campió de la Copa de Europa de Bàsquet
1 Copa de Croàcia
1 Campionat de la NBA (1995)
1 Copa del Rey de Bàsquet
Medalla de plata en els Jocs Olímpics de Barcelona 1992

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada